Nekem Nem Mindegy

Szerencsi Anasztázia: Mozaik

2015. november 11. - H.Renata

A főutcán sétáltam tegnap délután,

Körülvett a régi házak fáradt sora.

A vakolat, mint öregember ráncai

Emlékeztetett az idő múlására.

Egyszer csak zenét hallottam az egyik ablakból,

Olyan volt, mint ezer madár füttyének együtthatója.

Különböző dallamok csengtek össze,

Különbözőek, de kiegészítve egymást.

Álltam, mint amikor a szél már nem viszi a felhőket az égen.

Úgy döntöttem, maradok még egy kicsit,

Ám nem sokkal később ismét elindultam.

A napsugarak, mint pillanatnyi festék,

Árnyakat vetettek a házak falára,

Ezzel keltve életre a néhol rozoga épületeket.

A képek, mint egy folyó hullámai

Egyszerre lassan, szabályosan

A távolba sodortak engem is.

12082948_1664072310536459_1627318242_o.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemnem.blog.hu/api/trackback/id/tr58070766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása