Nekem Nem Mindegy

Polner Laura: Ovális

2015. szeptember 28. - TheMedium

Körbevesz. Betakar. Eltemet.

Magába olvaszt. Szabályos oválist formáz az arcom peremén. Alakot ölt rajtam, jelekkel beszél a víz. Hullámzó körökkel válik sárgából zölddé, gondolattalan kommunikál.

 

Beszél.

Beszél, szól körülöttem a világ.

Sosem volt nehéz megértenem a szavakat. Sosem éreztem tehernek. Mindig lenne mit mondanom, csak sosem lenne értelme.

Sosem lenne okom, megtörni hallgatásomat.

Hallgatásra van szüksége a világnak. Hallgatni kell a tömegeket, hallgatni kell az embereket. 7 milliárd ember, s még több élőlény kiállt meghallgatásért.

Nagy, rezgő, kiáltó mindenség vagyunk. Hangosan terjeszti a mantrává zsugorodott maga igazát. Miért kellenék még én is? Miért várjak meddő meghallgatásra? Miért adjam szavam valakinek, valamihez?

Ha semmi sem számít.

De most mégis, itt a tökéletes ovális középpontján, másképp gondolom.

Víz akarok lenni. Víz leszek, szavak nélkül mosom tisztára a világot. Hangok vad folyamát akarom elindítani.

Engedem. Süllyedni engedem magam. 

Hagyom. Hagyom, hogy a számba ömlő víz lassan feloldja a szavak és hangok szőtte gócot a torkomban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemnem.blog.hu/api/trackback/id/tr407854278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása