Nekem Nem Mindegy

Herold Renáta: Sziklákon part

2015. szeptember 27. - H.Renata

Sziklákon táncoló ártatlan hullámok
Napsütésben fekvő test
Ez vagyok.

Sziklákon táncoló test vagyok
Hullámok fekszenek a napsütésben
Ez ártatlan.

Ez napsütésben fekvő ártatlanság
Hullámon szikla vagyok
Test táncol.

Napsütésben vagyok ez
Ártatlan fekvés, ő táncol
Sziklahullámok.

Ártatlan szikla süt napot
Ez fekvő hullám
Tánc vagyok.

Hulla napsütésben, ez vagyok
Sziklán ártatlan test
Táncos fekvés.

Táncoló ártatlan hulla
Vagyok a napsütéses sziklákon
Ez fekvő.

Napsütés fekvő ez ártatlan hullámok
Táncolt test
Sziklákon vagyok.

11951803_595936237212481_180121572360427198_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemnem.blog.hu/api/trackback/id/tr597843732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása